ChatGPT zyskał dużą sławę w tak szybki sposób, że dla wielu osób spoza społeczności AI wydawało się to przełomem, którego nigdy wcześniej nie widzieliśmy. Zadajmy więc fundamentalne pytanie – czy rewolucja AI naprawdę rozpoczęła się pod koniec 2022 roku?
więcejZ badań wynika jasno: niewiele zapytań naprawdę wymaga wsparcia ze strony konsultanta. Jeszcze mniej odpowiedzi wymaga podejmowania jakichkolwiek decyzji. Co więcej, aż 73% klientów wcale nie ma ochoty na kontakt z przedstawicielem obsługi. Chcą po prostu natychmiastowej odpowiedzi na pytanie, nie wymagającej wysiłku ani poszukiwań. Dlatego optymalnym rozwiązaniem jest wsparcie obsługi klienta e-commerce przez automatyzację.
więcejGdy towary podróżują na duże odległości, nadawca i odbiorca często pytają o aktualny status transportu. Nie zważając na strefę czasową oczekują dostępności przez siedem dni w tygodniu, przez cały rok. Z badań wynika, że połowa klientów spodziewa się odpowiedzi na zadane pytanie w czasie krótszym niż 4 godziny, a 12% z nich uważa, że 15 minut to maksymalny czas oczekiwania na wiadomość. Jak sprostać takim wymaganiom, szczególnie w okresach wzmożonego ruchu?
więcejDuże nakłady pracy ręcznej nie są już nieodzowną częścią pracy w instytucjach finansowych - dzięki automatyzacji. Umożliwia ona zespołom większą efektywność, zmniejszając ilość czasu poświęcanego na powtarzalne i żmudne czynności. Pozwala to na skupienie się, na przykład, na obsłudze klienta, czy analizie danych.
więcejNazwiska, adresy, numery polis, REGONy... codziennie kopiujemy i przepisujemy setki różnych informacji. Znajdują się one wnioskach urzędowych, dokumentach ubezpieczeniowych czy prostych fakturach. Zobacz jak najnowsza technologia może Ci pomóc!
więcejPraca z dokumentami zawierającymi dane osobowe wiąże się z nieustannym zabezpieczaniem ich przed nieuprawnionym dostępem, ukrywaniem fragmentów tekstu czy obawami przed udostępnieniem niewłaściwych treści. Obejrzyj wideo, żeby przekonać się, że jak łatwo można odsunąć na bok wszystkie te problemy.
więcejWynalazek automatycznego przetwarzania języka naturalnego (NLP) został zdefiniowany przez Yoav Goldberg jako zautomatyzowane metody, które korzystają z języka naturalnego jako danej wejściowej i generują język naturalny na wyjściu. Najczęściej punktem początkowym jest tutaj OCR - rozpoznawanie tekstu. Co jednak dzieje się dalej?
więcej