Transport i Logistyka

Podczas transportu towaru zarówno nadawca, jak i odbiorca często pytają o jego status. Ważne informacje są zawarte w treści wiadomości e-mail lub jako załącznik. Oczekuje się, że usługa będzie dostępna każdego dnia tygodnia. Szczególnie w czasie świąt oraz w okresie wzmożonego ruchu spowodowanego przepływem towarów sezonowych.

Jednak wyzwania związane z przetwarzaniem dokumentów w logistyce, transporcie i biznesie spedycyjnym nie dotyczą tylko obsługi kontrahentów. Równie ważna jest odpowiednia organizacja dokumentów wewnętrznych oraz zgodność z prawem i obsługa pism urzędowych. Należy je wprowadzić do systemu firmy, przetworzyć i na bieżąco aktualizować, aby zapewnić sprawny i legalny transport towarów.

Ta ilość danych może być dużym obciążeniem dla personelu i starszych systemów.

Korzyści

Wyższa jakość obsługi

Natychmiastowe odpowiedzi na pytania klientów, gdy czas jest kluczowym czynnikiem.

Niższe koszty usług

Szybsze i dokładniejsze przetwarzanie dokumentów - w porównaniu z przetwarzaniem ręcznym.

Mniej błędów

Bezbłędne przetwarzanie codziennych druków, formularzy oraz oficjalnych pism.

Elastyczność w czasie szczytów sprzedaży

Lepsze decyzje dotyczących alokacji zasobów i planowania dzięki dokładnym analizom.

Komunikacja z klientem może zostać znacznie przyspieszona niezależnie od rodzaju zapytania
  • sens-id-icon-12 Przesyłaj dane z e-maili, załączników, formularzy lub dokumentów urzędowych do systemu
  • sens-id-icon-125 Przetwarzaj nieustannie ogromne ilości wprowadzonych danych
  • sens-id-icon-17 Odpowiadaj na nieograniczoną ilość pytań o każdej porze dnia, każdego dnia w roku
  • sens-id-icon-42 Oszczędzaj czas potrzebny na przetwarzanie dokumentów przewozowych

Przyjęcia zlecenia transportowego to proces, który może zostać zakończony w zaledwie kilka sekund. Wprowadzanie danych nie wymaga wielkiego nadzoru lub wysiłku, a dokumenty mogą mieć dowolny format. Proces pobierania danych, może zostać dostosowany tak, aby zawierał nowe pola dokumentu, a także zmienione lub dodane typ lub format danych, których szuka system, wszystko z pomocą sztucznej inteligencji.

Automatyczne sprawdzanie dostępności kuriera w kalendarzu oraz znajomość aktualnego statusu przesyłki i terminu doręczenia pozwala zaoszczędzić dużo czasu. Umożliwia to dostosowanie się lub przekroczenie globalnych standardów obsługi. Dzięki temu Twoi pracownicy mają czas zająć się bardziej złożonymi zadaniami, w tym komunikacją z najbardziej wymagającymi klientami. Zamiast tracić cenne godziny na wprowadzanie informacji do systemu, możesz skupić się na kluczowych obszarach swojej działalności.

Czy chcesz wypróbować SensID Cognitive Automation?

Kontakt

Podaj poprawny adres e-mail

Wpisz wiadomość

Zaznacz zgodę

Dziękujemy za wysłanie e-maila!

Wysyłam e-mail...

Błąd wysyłania e-maila!