e-Commerce

Wykorzystanie zaawansowanego przetwarzania dokumentów i zautomatyzowanych operacji w celu poprawy ogólnego doświadczenia użytkownika w handlu elektronicznym jest po prostu nieuniknione. Przekrocz oczekiwania klientów i wyprzedź konkurencję zarówno w ramach ogólnodostępnej witryny, jak i na backendzie dzięki najnowszej technologii AI.

Z badań wynika jasno: niewiele zapytań naprawdę wymaga wsparcia ze strony konsultanta. Jeszcze mniej odpowiedzi wymaga podejmowania jakichkolwiek decyzji. Co więcej, aż 73% klientów wcale nie ma ochoty na kontakt z przedstawicielem obsługi. Chcą po prostu natychmiastowej odpowiedzi na pytanie, nie wymagającej wysiłku ani poszukiwań. Dlatego optymalnym rozwiązaniem jest wsparcie obsługi klienta e-commerce przez automatyzację.

Osiągnij korzyści już na etapie wdrożenia

Optymalizacja efektywności

Przetwarzaj dokumenty szybciej i dokładniej wykorzystując możliwości automatyzacji.

Skrócenie czasu odpowiedzi

Podnieś satysfakcję klienta szybciej reagując na pytania i rozwiązując skomplikowane sprawy.

Wzrost przychodów

Wyeliminuj ograniczenia, przyspiesz realizację zadań i usprawnij procesy dzięki IDP.

Większa elastyczność

Zachowaj ciągłość działania i wysoką jakość obsługi w czasie szczytów sprzedaży.

Zapewnij niezrównaną obsługę online
  • Asset 63 Błyskawiczne przetwarzanie danych z różnych źródeł
  • Asset 14 Natychmiastowe odpowiedzi na wszystkie pytania
  • Asset 36 Kontrola nad skokami sprzedaży bez względu na natężenie ruchu
  • Asset 72 Wyjątkowy UX za sprawą nowatorskich rozwiązań

Połączenie natychmiastowego przetwarzania danych z odpowiednim kontekstem i zautomatyzowanymi odpowiedziami lub sugestiami zapewni Twojemu biznesowi przewagę.

Proces znany jako „inteligentne przetwarzanie dokumentów” lub IDP łączy możliwości sztucznej inteligencji z systemem uczenia maszynowego. Nasze rozwiązanie analizuje zapytanie klienta przed identyfikacją i kategoryzacją jego treści. Jeśli to możliwe, udziela natychmiastowej odpowiedzi. Jednak, gdy istnieje pewien stopień wątpliwości, przetwarza żądanie klienta i wysyła je do Twojego zespołu w celu uzyskania pomocy.

Co to oznacza dla klienta? Zastosowanie naszego narzędzia oznacza przede wszystkim wzrost poziomu jakości obsługi. Skrócenie czasu oczekiwania na odpowiedź. A także kontakt za pomocą dowolnego kanału komunikacji. To rezultaty wdrożenia SensID Cognitive Automation widziane ze perspektywy klienta e-commerce.

Jeszcze cenniejsza jest pomoc SensID Cognitive Automation dla zespołu obsługi klienta. Przetwarzanie języka naturalnego w dowolnym formacie i z dowolnego źródła sprawia, że formularze kontaktowe i szablony, których klienci nie lubią, nie są już potrzebne. Dowolny fragment tekstu pisanego może zostać przeanalizowany i na tej podstawie wygenerowana będzie automatyczna odpowiedź na powtarzające się zapytanie. Najważniejsze jest tutaj ograniczenie liczby monotonnych, czasochłonnych zadań i skrócenie kolejki zgłoszeń serwisowych nawet o 70%.

e-commerce_v2-pl e-commerce_v2-pl

Umów się z nami i sprawdź, jak możesz przyspieszyć.

Kontakt

Podaj poprawny adres e-mail

Wpisz wiadomość

Zaznacz zgodę

Dziękujemy za wysłanie e-maila!

Wysyłam e-mail...

Błąd wysyłania e-maila!