Automatyzacja e-commerce

Choć zadawane w różny sposób, pytania Twoich klientów najczęściej dotyczą powtarzalnych kwestii. Odpowiedzi na niemal wszystkie można znaleźć w regulaminie sklepu lub w zamieszczonym na Twojej stronie FAQ. Jednak klienci nie chcą samodzielnie szukać odpowiedzi. Oczekują, że to Ty rozwiążesz ich problem, niezależnie od pory dnia i nocy.

Przyjrzeliśmy się bliżej pytaniom zadawanym przez klientów e-commerce:

  • Czy produkt jest dostępny od ręki?

  • Jak długo będę czekać na przesyłkę?

  • Czy mogę zmienić zestaw kolorów?

  • Czy mogę zapłacić przekazem pocztowym?

  • Czy wysyłacie za granicę?

  • Czy mogę zwrócić produkt?

Obsługa jednego zapytania zajmuje konsultantowi średnio 5 minut. Nawet, jeśli odpowiedź na pytanie to tylko wklejenie odpowiedniego tekstu w okno czatu i oznaczenie problemu jako rozwiązany. Gdy liczba zapytań się powiększa, klienci niecierpliwią się podczas oczekiwania na odpowiedź. Poziom zadowolenia z obsługi radykalnie spada.

IDP, czyli Inteligentne Przetwarzanie Dokumentów, to technologia łącząca możliwości sztucznej inteligencji z automatycznym rozumieniem języka naturalnego. Wykorzystuje ją SensID Cognitive Automation stworzony przez 4Semantics. Analizuje on zadane przez klienta pytanie, a następnie rozpoznaje i klasyfikuje jego treść.

Co to oznacza dla klienta? Zastosowanie naszego narzędzia oznacza przede wszystkim wzrost poziomu jakości obsługi. Skrócenie czasu oczekiwania na odpowiedź. A także kontakt za pomocą dowolnego kanału komunikacji. To rezultaty wdrożenia SensID Cognitive Automation widziane ze perspektywy klienta e-commerce.

Nie bez znaczenia są również ułatwienia, jakie oferuje SensID Cognitive Automation zespołowi obsługi klienta. Rozwiązanie to bowiem nie tylko automatyzacja odpowiedzi na powtarzalne zapytania, lecz również porządek w zgłoszeniach przekazywanych konsultantom.
Z punktu widzenia zespołu widoczne będzie przede wszystkim zmniejszenie ilości powtarzalnych, żmudnych zadań. A także skrócenie kolejki oczekujących na obsługę zgłoszeń. Najważniejsza jest jednak automatyzacja przygotowań do udzielenia odpowiedzi na pytania.

Dzięki inteligentnemu przetwarzaniu zapytań są one oznaczane i kategoryzowane w czasie rzeczywistym. W ten sposób na biurko konsultanta trafiają pytania zaopatrzone w dane niezbędne do udzielenia odpowiedzi i posortowane według wybranego klucza, na przykład według tematu czy numeru klienta.

Możliwości rozwiązania:

  • Prosta implementacja. Automatyzacja dopasowana do Twojego procesu obsługi klienta.

  • Wiele kanałów komunikacji. Rozpoznawanie numeru zamówienia i danych osobowych w treści zapytania klienta.

  • Łatwa personalizacja. Automatyczne odpowiedzi według definiowanych zasad, które dostosujesz do swoich potrzeb.

Automatyzacja oznacza więcej odpowiedzi na pytania udzielonych w krótszym czasie. W czasie peaków sprzedażowych jedno z najczęściej zadawanych pytań brzmi “Czy moje zamówienie dotrze przed świętami?”. Teraz każdy klient może otrzymać odpowiedź dotyczącą swojego zapytania. Zyskujesz elastyczność w reagowaniu bez potrzeby pilnego szkolenia nowych pracowników. To właśnie w okresie świąt i promocji możesz w pełni poznać możliwości SensID Cognitive Automation.

Wsparcie udzielane klientom w czasie rzeczywistym we wszystkich kanałach. Bezbłędne odpowiedzi dzięki doskonałej jakości rozpoznawania danych zwartych w potocznych wypowiedziach. A także płynna obsługa nawet w najgorętszym czasie. To najważniejsze, co możesz uzyskać dzięki wdrożeniu SensID Cognitive Automation w obsłudze e-commerce.

Umów się z nami i sprawdź, jak możesz przyspieszyć.

Kontakt

Podaj poprawny adres e-mail

Wpisz wiadomość

Zaznacz zgodę

Dziękujemy za wysłanie e-maila!

Wysyłam e-mail...

Błąd wysyłania e-maila!