Jak radzić sobie z rosnąc liczbą przychodzących dokumentów? W tym artykule znajdziesz opis tego jak działa automatyczna korespondencja, na co zwrócić uwagę podczas jej wdrożenia, a także jakie są konkretne przypadki procesów, które mogą być dzięki niej zoptymalizowane.
więcejJuż 25 marca 2025 o godz. 14:00 dołącz do darmowego wydarzenia online i dowiedz się jak świadomie podjąć decyzję o wdrożeniu platformy do automatyzacji dokumentów, a także jakie kroki podjąć, by zmaksymalizować korzyść z wprowadzenia takiego narzędzia w firmie.
więcejKtóre procesy mogą być zoptymalizowane dzięki wdrożeniu usług opartych o AI? W tym artykule przyglądamy się innowacjom w obszarze bankowości i szeroko pojętego sektora finansowego, a także wskazujemy obszary w których banki korzystają z pomocy sztucznej inteligencji.
więcejW ciągle zmieniającym się świecie technologii, innowacja jest niekończącym się procesem. Jako eksperci w dziedzinie inteligentnego przetwarzania danych, nasz zespół nieustannie zagłębia się w skomplikowane zagadnienia uczenia maszynowego, odkrywa nowe horyzonty i doskonali umiejętności. Ciągle poszukujemy rozwiązań, które mają potencjał by zrewolucjonizować sposób, w jaki postrzegamy dane. Snapshot Spectral Clustering (SSC) to jedna z takich przełomowych innowacji. W niniejszym artykule przyjrzymy się bliżej SSC oraz obietnicom, jakie ta technologia daje na przyszłość.
więcejChatGPT zyskał dużą sławę w tak szybki sposób, że dla wielu osób spoza społeczności AI wydawało się to przełomem, którego nigdy wcześniej nie widzieliśmy. Zadajmy więc fundamentalne pytanie – czy rewolucja AI naprawdę rozpoczęła się pod koniec 2022 roku?
więcejZ badań wynika jasno: niewiele zapytań naprawdę wymaga wsparcia ze strony konsultanta. Jeszcze mniej odpowiedzi wymaga podejmowania jakichkolwiek decyzji. Co więcej, aż 73% klientów wcale nie ma ochoty na kontakt z przedstawicielem obsługi. Chcą po prostu natychmiastowej odpowiedzi na pytanie, nie wymagającej wysiłku ani poszukiwań. Dlatego optymalnym rozwiązaniem jest wsparcie obsługi klienta e-commerce przez automatyzację.
więcejGdy towary podróżują na duże odległości, nadawca i odbiorca często pytają o aktualny status transportu. Nie zważając na strefę czasową oczekują dostępności przez siedem dni w tygodniu, przez cały rok. Z badań wynika, że połowa klientów spodziewa się odpowiedzi na zadane pytanie w czasie krótszym niż 4 godziny, a 12% z nich uważa, że 15 minut to maksymalny czas oczekiwania na wiadomość. Jak sprostać takim wymaganiom, szczególnie w okresach wzmożonego ruchu?
więcej