Blog

Filtruj tematy wg

10 lutego 2025 Przewodnik po zastosowaniach Sztucznej Inteligencji w Sektorze Bankowości

Które procesy mogą być zoptymalizowane dzięki wdrożeniu usług opartych o AI? W tym artykule przyglądamy się innowacjom w obszarze bankowości i szeroko pojętego sektora finansowego, a także wskazujemy obszary w których banki korzystają z pomocy sztucznej inteligencji.

więcej
25 października 2023 Klasyfikacja bez etykiet: Ewolucja uczenia maszynowego

W ciągle zmieniającym się świecie technologii, innowacja jest niekończącym się procesem. Jako eksperci w dziedzinie inteligentnego przetwarzania danych, nasz zespół nieustannie zagłębia się w skomplikowane zagadnienia uczenia maszynowego, odkrywa nowe horyzonty i doskonali umiejętności. Ciągle poszukujemy rozwiązań, które mają potencjał by zrewolucjonizować sposób, w jaki postrzegamy dane. Snapshot Spectral Clustering (SSC) to jedna z takich przełomowych innowacji. W niniejszym artykule przyjrzymy się bliżej SSC oraz obietnicom, jakie ta technologia daje na przyszłość.

więcej
7 czerwca 2023 ChatGPT – niezwykłe rozwiązanie w świecie modeli eksperckich

ChatGPT zyskał dużą sławę w tak szybki sposób, że dla wielu osób spoza społeczności AI wydawało się to przełomem, którego nigdy wcześniej nie widzieliśmy. Zadajmy więc fundamentalne pytanie – czy rewolucja AI naprawdę rozpoczęła się pod koniec 2022 roku?

więcej
10 stycznia 2023 Automatyzacja e-commerce

Z badań wynika jasno: niewiele zapytań naprawdę wymaga wsparcia ze strony konsultanta. Jeszcze mniej odpowiedzi wymaga podejmowania jakichkolwiek decyzji. Co więcej, aż 73% klientów wcale nie ma ochoty na kontakt z przedstawicielem obsługi. Chcą po prostu natychmiastowej odpowiedzi na pytanie, nie wymagającej wysiłku ani poszukiwań. Dlatego optymalnym rozwiązaniem jest wsparcie obsługi klienta e-commerce przez automatyzację.

więcej
15 grudnia 2022 Inteligentne przetwarzanie
dokumentów transportowych

Gdy towary podróżują na duże odległości, nadawca i odbiorca często pytają o aktualny status transportu. Nie zważając na strefę czasową oczekują dostępności przez siedem dni w tygodniu, przez cały rok. Z badań wynika, że połowa klientów spodziewa się odpowiedzi na zadane pytanie w czasie krótszym niż 4 godziny, a 12% z nich uważa, że 15 minut to maksymalny czas oczekiwania na wiadomość. Jak sprostać takim wymaganiom, szczególnie w okresach wzmożonego ruchu?

więcej
2 grudnia 2022 Jak usprawnić obsługę dokumentów w
instytucjach finansowych?

Duże nakłady pracy ręcznej nie są już nieodzowną częścią pracy w instytucjach finansowych - dzięki automatyzacji. Umożliwia ona zespołom większą efektywność, zmniejszając ilość czasu poświęcanego na powtarzalne i żmudne czynności. Pozwala to na skupienie się, na przykład, na obsłudze klienta, czy analizie danych.

więcej
26 kwietnia 2022 Czy to koniec kopiowania?

Nazwiska, adresy, numery polis, REGONy... codziennie kopiujemy i przepisujemy setki różnych informacji. Znajdują się one wnioskach urzędowych, dokumentach ubezpieczeniowych czy prostych fakturach. Zobacz jak najnowsza technologia może Ci pomóc!

więcej

Kontakt

Podaj poprawny adres e-mail

Wpisz wiadomość

Zaznacz zgodę

Dziękujemy za wysłanie e-maila!

Wysyłam e-mail...

Błąd wysyłania e-maila!