Wykorzystanie zaawansowanego przetwarzania dokumentów i zautomatyzowanych operacji w celu poprawy ogólnego doświadczenia użytkownika w handlu elektronicznym jest po prostu nieuniknione. Przekrocz oczekiwania klientów i wyprzedź konkurencję zarówno w ramach ogólnodostępnej witryny, jak i na backendzie dzięki najnowszej technologii AI.
Z badań wynika jasno: niewiele zapytań naprawdę wymaga wsparcia ze strony konsultanta. Jeszcze mniej odpowiedzi wymaga podejmowania jakichkolwiek decyzji. Co więcej, aż 73% klientów wcale nie ma ochoty na kontakt z przedstawicielem obsługi. Chcą po prostu natychmiastowej odpowiedzi na pytanie, nie wymagającej wysiłku ani poszukiwań. Dlatego optymalnym rozwiązaniem jest wsparcie obsługi klienta e-commerce przez automatyzację.
Proces znany jako „inteligentne przetwarzanie dokumentów” lub IDP łączy możliwości sztucznej inteligencji z systemem uczenia maszynowego. Nasze rozwiązanie analizuje zapytanie klienta przed identyfikacją i kategoryzacją jego treści. Jeśli to możliwe, udziela natychmiastowej odpowiedzi. Jednak, gdy istnieje pewien stopień wątpliwości, przetwarza żądanie klienta i wysyła je do Twojego zespołu w celu uzyskania pomocy.
Co to oznacza dla klienta? Zastosowanie naszego narzędzia oznacza przede wszystkim wzrost poziomu jakości obsługi. Skrócenie czasu oczekiwania na odpowiedź. A także kontakt za pomocą dowolnego kanału komunikacji. To rezultaty wdrożenia SensID Cognitive Automation widziane ze perspektywy klienta e-commerce.
Jeszcze cenniejsza jest pomoc SensID Cognitive Automation dla zespołu obsługi klienta. Przetwarzanie języka naturalnego w dowolnym formacie i z dowolnego źródła sprawia, że formularze kontaktowe i szablony, których klienci nie lubią, nie są już potrzebne. Dowolny fragment tekstu pisanego może zostać przeanalizowany i na tej podstawie wygenerowana będzie automatyczna odpowiedź na powtarzające się zapytanie. Najważniejsze jest tutaj ograniczenie liczby monotonnych, czasochłonnych zadań i skrócenie kolejki zgłoszeń serwisowych nawet o 70%.