Automatyzacja odgrywa coraz większą rolę w instytucjach finansowych, pozwalając im szybciej i wydajniej przetwarzać dokumenty, równocześnie chroniąc instytucję przed potencjalnymi błędami związanymi z ręcznymi procesami. Reguły usprawniające pracę wewnątrz firmy mogą być także wykorzystane do usprawnienia obsługi klienta, który coraz częściej oczekuje błyskawicznej odpowiedzi na swoje zapytania.
Gdy biznes rośnie, coraz bardziej palący staje się problem wydłużenia czasu obsługi rozmaitych zgłoszeń. Aby sobie z nimi poradzić obsługujące je działy powiększają się. Jednak w miarę skalowania efektywność spada. Każdy z Twoich wykwalifikowanych pracowników przeznacza niemal trzy godziny dziennie na wprowadzanie danych do systemów firmowych. To czas, który mógłby on wykorzystać na produktywne rozwiązywanie problemu klienta. Zaś wprowadzanie danych to zadanie, które można z powodzeniem zautomatyzować.
Choć niełatwo jest podjąć decyzję o automatyzacji, widzisz, że Twój zespół potrzebuje wsparcia. Zastanawiasz się więc: jak skorzystać z najnowszych technologii by bezbłędnie i szybko wprowadzać do systemu kluczowe, wrażliwe informacje zapewniając im pełne bezpieczeństwo? Jak kategoryzować dane, aby w każdej chwili sprawnie je odnaleźć? A w końcu – czy istnieje rozwiązanie, które pozwala standardowe sprawy rozwiązywać za pomocą zautomatyzowanych rozwiązań, a te trudniejsze od razu przekazywać właściwym, kompetentnym konsultantom?
Proces obsługi klienta w Twojej firmie został starannie zaprojektowany z myślą o Twoich klientach. Dlatego nie zamierzamy proponować Ci jego zmiany. Chcemy jedynie pomóc w utrzymaniu tej jakości, której zaufali Twoi klienci. Dzięki SensID Cognitive Automation stworzonemu przez 4Semantics zachowasz najwyższy poziom obsługi i unikniesz błędów. Nawet w tych gorączkowych momentach, kiedy zgłoszeń jest najwięcej.
Automatyzacja przetwarzania nieskomplikowanych zapytań oznacza skrócenie czasu obsługi. Wypróbuj inteligentną obsługę powtarzalnych zapytań dotyczących:
Nie musisz jednak obawiać się o schematyzację procesu obsługi klienta. Dzięki wykorzystaniu sztucznej inteligencji, którą doszkolimy zgodnie z Twoimi wymaganiami, automatyczne odpowiedzi na pytania będą zawsze spełniały najwyższe standardy. Czas swoich pracowników możesz zarezerwować dla podejmowania decyzji i rozwiązywania bardziej wymagających spraw – tych, które wymagają czegoś więcej, niż podania odpowiedzi zaczerpniętej z FAQ. Przełoży się to na skrócenie czasu obsługi każdego zgłoszenia, a tym samym na większą liczbę obsłużonych spraw każdego miesiąca.
Nasze rozwiązanie pozwoli Ci zachować elastyczność. Dzięki zastosowaniu najnowszych technologii z dziedziny IDP, czyli Inteligentnego Przetwarzania Dokumentów, potrzebne informacje w mgnieniu oka znajdą się tam, gdzie powinny. Zaopatrzymy Twój zespół obsługi klienta w zawsze aktualne dane podane w ustandaryzowanej formie, choć zaczerpnięte z różnych źródeł i kanałów kontaktu z klientem. W ten sposób klient nie musi powtarzać pytań i odpowiedzi. Zaś każdy konsultant zyskuje natychmiastowy dostęp do niezbędnych informacji w najwygodniejszym, ustandaryzowanym formacie. A szybciej i sprawniej rozwiązane sprawy to wymierne oszczędności dla każdego przedsiębiorstwa.
SensID Cognitive Automation to również przetwarzanie treści dokumentów urzędowych. Wystarczy, że zdefiniujesz, jakich informacji potrzebujesz. Automatyzacja rozpoznawania typu dokumentu i zawartych w nim danych zapewni Ci czas potrzebny na podejmowanie decyzji. Dane pozyskane z dokumentów sądowych, pism z urzędu skarbowego czy policji zostaną automatycznie zapisane w wybranym przez Ciebie formacie lub umieszczone we właściwych polach szablonu odpowiedzi.