Choć zadawane w różny sposób, pytania Twoich klientów najczęściej dotyczą powtarzalnych kwestii. Odpowiedzi na niemal wszystkie można znaleźć w regulaminie sklepu lub w zamieszczonym na Twojej stronie FAQ. Jednak klienci nie chcą samodzielnie szukać odpowiedzi. Oczekują, że to Ty rozwiążesz ich problem, niezależnie od pory dnia i nocy.
Obsługa jednego zapytania zajmuje konsultantowi średnio 5 minut. Nawet, jeśli odpowiedź na pytanie to tylko wklejenie odpowiedniego tekstu w okno czatu i oznaczenie problemu jako rozwiązany. Gdy liczba zapytań się powiększa, klienci niecierpliwią się podczas oczekiwania na odpowiedź. Poziom zadowolenia z obsługi radykalnie spada.
IDP, czyli Inteligentne Przetwarzanie Dokumentów, to technologia łącząca możliwości sztucznej inteligencji z automatycznym rozumieniem języka naturalnego. Wykorzystuje ją SensID Cognitive Automation stworzony przez 4Semantics. Analizuje on zadane przez klienta pytanie, a następnie rozpoznaje i klasyfikuje jego treść.
Co to oznacza dla klienta? Zastosowanie naszego narzędzia oznacza przede wszystkim wzrost poziomu jakości obsługi. Skrócenie czasu oczekiwania na odpowiedź. A także kontakt za pomocą dowolnego kanału komunikacji. To rezultaty wdrożenia SensID Cognitive Automation widziane ze perspektywy klienta e-commerce.
Nie bez znaczenia są również ułatwienia, jakie oferuje SensID Cognitive Automation zespołowi obsługi klienta. Rozwiązanie to bowiem nie tylko automatyzacja odpowiedzi na powtarzalne zapytania, lecz również porządek w zgłoszeniach przekazywanych konsultantom.
Z punktu widzenia zespołu widoczne będzie przede wszystkim zmniejszenie ilości powtarzalnych, żmudnych zadań. A także skrócenie kolejki oczekujących na obsługę zgłoszeń. Najważniejsza jest jednak automatyzacja przygotowań do udzielenia odpowiedzi na pytania.
Dzięki inteligentnemu przetwarzaniu zapytań są one oznaczane i kategoryzowane w czasie rzeczywistym. W ten sposób na biurko konsultanta trafiają pytania zaopatrzone w dane niezbędne do udzielenia odpowiedzi i posortowane według wybranego klucza, na przykład według tematu czy numeru klienta.
Automatyzacja oznacza więcej odpowiedzi na pytania udzielonych w krótszym czasie. W czasie peaków sprzedażowych jedno z najczęściej zadawanych pytań brzmi “Czy moje zamówienie dotrze przed świętami?”. Teraz każdy klient może otrzymać odpowiedź dotyczącą swojego zapytania. Zyskujesz elastyczność w reagowaniu bez potrzeby pilnego szkolenia nowych pracowników. To właśnie w okresie świąt i promocji możesz w pełni poznać możliwości SensID Cognitive Automation.
Wsparcie udzielane klientom w czasie rzeczywistym we wszystkich kanałach. Bezbłędne odpowiedzi dzięki doskonałej jakości rozpoznawania danych zwartych w potocznych wypowiedziach. A także płynna obsługa nawet w najgorętszym czasie. To najważniejsze, co możesz uzyskać dzięki wdrożeniu SensID Cognitive Automation w obsłudze e-commerce.